donderdag 3 maart 2016

Ken je dat?

Ken je dat? Je bent begin dertig, gezin, leuke baan, koophuis....laten we zeggen huisje boompje beestje. Maar, je bent nog niet tevreden. Zeker ook niet ontevreden hoor! 

Maar ik bedoel, je denkt dat je nog meer uit het leven kan halen. Zoals meer sparen, meer er op uit, afvallen, meer tijd voor het gezin, meer persoonlijke ontwikkeling en ga zo nog maar even door. (en een blog bijhouden je ook nog heel erg leuk lijkt ;).) 

Dan wil je dit alles ook nog tegelijk, want hé er zitten tenslotte 24 uur in een dag. Helaas is dit voor mij niet haalbaar. Mijn energieplafond bereik ik snel, wat frustreert. Herken je dit?

Het 'vervelende' is dat ik alles ook nog eens leuk vind om te doen. Ik hou van kaartjes maken en haken; lekker kneuterig. Hou van lezen. Zit bij een musicalvereniging. Ben juf; veel werk mee naar huis. En de kers op de taart is dat wij 7 jaar terug een huis hebben gekocht, waaraan het nodige moe(s)t gebeuren. Tja, waar haal je dan de tijd vandaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten